Stare de fapt.

-Stii ce imi transmiti tu mie draga calatorule cand iti faci loc in fata mea cu cotul la urcare sau coborare din autobuz? Sau cand ocolesti pe lateral o coada intreaga doar ca sa intri mai in fata?

Sau cand ma impingi din spate doar sa iti faci tu loc cand tu abia ai venit in statie iar eu deja am lasat sa treaca 2 alte troleibuze doar ca sa nu fac ce faci tu?.

-Imi transmiti ca iti sunt inferior. Imi transmiti ca eu si motivele mele si drumul meu si toata existenta mea e irelevanta in raport cu ale tale.

-Dar intr-o zi, draga calatorule, am sa iti sfartec cu dintii pielea, tendoanele, muschii gatului si beregata, am sa iti smulg apoi capul dintre umeri.

– Am sa iti smulg inima cu o foarfeca, iar in timp ce inca se schimonoseste sa bata  am sa ti-o indes in anus cu o perie de wc, si vei muri vazandu-ma zambindu-ti politicos si soptindu-ti “Dar va rog, poftiti!”

Lasă un răspuns

