Nu-i inteleg..

Bine, am inteles, pana mai ieri pasteai  vaca pe malul apei si erai in extaz cand o vedeai infulecand iarba verde de pe malul iazului. Si eu, poate ca-ti eram coleg. O parcela mai incolo.

Mai tarziu a dat valul de tehnologie peste tine:  ai inceput lejer de tot, cu un Nokia 5110 cu fatza detasabila, pentru ca in prezent sa detii un smartphone android.

Practic, daca stau bine sa ma gandesc, am trecut impreuna prin aceste etape. Si totusi, eu cu ce ti-am gresit sa ma suni ca un bivol la 6 dimineata  cand tu nu m-ai sunat de 8 ani? .Ma suni o data, nu iti raspund. Ma suni pentru a doua oara, iti resping apelul. Dupa alte ore, incepi iar … dar chiar nu te duce capul de creta ca poate nu mai am numarul tau in agenda? Sau ca poate nu l-am avut niciodata .

Te durea mana sa scrii un mesaj “Salut, sunt Fabian Dumitru si ultima data cand ne-am vazut a fost la cresa!”? Procedand asa, cu siguranta te apelam eu sa ne plictisim unul pe celalalt pret de cateva minute in cacaturi de genul  ” Pe unde mai esti”.. “iti doresc tot binele din lume, sanatate, bla bla bla”.

Astept cu nerabdare ziua in care imbecililor ca tine vor trebui sa treaca niste teste pentru a pune pana pe un telefon. Exact ca permisul auto.

Lasă un răspuns

